تحولات حوزه مسئولیت مدنی زمینه ظهور دو نظریه جدید از عیب در کالاهای صنعتی را فراهم نمود که مطابق یک نظریه، عیب کالا عبارت است از تخطی از عرف صنعتی و مطابق نظریه دیگر عیب عبارت است از تخطی از انتظارات متعارف یک مصرفکننده معمولی. تقابل این دو نظریه در رأی حاضر بهخوبی نشان داده شده که مبین آن است در رویه قضایی آمریکا نسبت به پذیرش «انتظار مصرفکننده» بهعنوان معیار سلامت و عیب کالا اختلاف وجود دارد؛ درحالیکه برخی از قضات این معیار را در تشخیص عیب پذیرفتهاند، برخی دیگر بر لزوم پذیرش مهیارهای صنعتی بهجای تکیه بر انتظارات مصرفکننده اصرار دارند. رأی حاضر که نشاندهنده تحول مفهوم عیب در مسئولیت ناشی از عیب تولید است، به جهت آشنایی با این تحولات و افزودن بر غنای مباحث مربوط به حقوق مصرف و مسئولیت مدنی، ترجمه و به خوانندگان تقدیم میگردد.